علت کاهش سطح کراتینین بالا چیست؟
نوشته شده توسط : Andy

علت کاهش سطح کراتینین بالا چیست؟

کلیه یکی از مهمترین اعضای بدن انسان است. معیارهایی برای قضاوت در عملکرد کلیه وجود دارد. ما می دانیم که برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی دارای کراتینین بالا هستند، اما برخی از آنها دریافتند که کراتینین پایین در خون و کراتینین پایین در آزمایش ادرار دارند. این گیج کننده است کراتینین یک شاخص مهم برای بیماری کلیوی است و بی ثباتی کراتینین، به ویژه کم، موجب اختلال در افراد می شود. بیایید نگاهی به دلیل اینکه کراتینین کاهش می یابد نگاه کنید. علت کاهش کراتینین چیست؟

کراتینین در بدن انسان به طور عمده توسط متابولیسم عضلات تولید می شود و از طریق کلیه دفع می شود. در شرایط عادی، به دلیل اینکه توده عضلانی بدن نسبتا پایدار است، بنابراین خروجی کراتینین نیز ثابت است، سطح کراتینین سرم عمدتا به تعداد کراتینین در کلیه بستگی دارد. شایان ذکر است که عملکرد جبرانی کلیه توانا است. اگر هر دو کلیه طبیعی هستند، بنابراین تا زمانی که یک عمل کلیه انجام شود، کراتینین سرم را می توان در سطح طبیعی حفظ کرد. به عبارت دیگر، هنگامی که میزان آسیب کلیوی بیش از نیمی از کلیه کلیه است، باعث افزایش کراتینین سرم خواهد شد. بنابراین، کراتینین سرم در ابتدا، کاهش شدید عملکرد کلیه را نشان نمی دهد. بنابراین، ما باید مشکل را در زمان حل کنیم.

کراتینین زباله هایی است که باید از بدن انسان دفع شود. کلیه مهمترین عضو ارجاعی است. کراتینین بالا یا پایین ممکن است در کلیه مشکل باشد. علاوه بر درمان منظم برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، مهمترین چیز در زندگی روزمره، پیشگیری و نگهداری بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. تنها با پیشگیری و نگهداری مناسب میتوان وضعیت بیماری بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را کاهش داد و بهبود زودرس را به دست آورد. و به سطح کراتینین بالا، بیماران باید زمان معقول برای کاهش آن را بپذیرند، اما در حال حاضر درمان مناسب برای حل آن، اما در حال حاضر برخی از درمان های دارویی گیاهی چینی می تواند کمک به بیماران به طور موثری حل و فصل آن به جز طب غربی.

بنابراین شما باید به نکات فوق توجه داشته باشید که می تواند باعث افزایش کراتینین شود و عادت بد زندگی را تغییر دهد و عادت خوبی برای جلوگیری از بیماری کلیه ایجاد کند. به عنوان یک بیمارستان بین المللی در چین، بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چینی یک درمان طبیعی ویژه برای بیماری کلیه را برای کاهش سطح کراتینین بالا توسعه داده است، بنابراین اگر می خواهید بیشتر بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید :

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

WhatsApp: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: